OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH – PANDEMIA KORONAWIRUS
Kategoria: Aktualności Dodano: 27 kwietnia 2020 Wyświetleń: 7239 Autor: admin
OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
Obsługa klientów indywidualnych oraz innych podmiotów w trakcie pandemii koronawirus, w zakresie sprzedaży map zasadniczych lub ewidencyjnych możliwa jest na dwa sposoby. Pierwszym sposobem jest dostarczenie do PODGiK wydrukowanego i wypełnionego wzoru formularza. Drugim sposobem jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie PODGiK.
Sposób pierwszy:
- Pobrać ze strony internetowej formularz P1 i formularz P3. Wydrukować je i wypełnić. Formularze w wersji papierowej dostępne są także przy drzwiach wejściowych do budynku głównego, przy ul. Sienkiewicza 16a.
- W formularzu należy podać numer telefonu do osoby wypełniającej wniosek. Brak tego numery w przypadku złego wypełnienia formularza wydłuży procedurę i skutkować będzie załatwianiem całej sprawy drogą listowną.
- W „formularzu P” należy bezwzględnie wypełnić pozycje 1, 2, 4, 5, 10 oraz czytelnie go podpisać. W miarę możliwości należy wypełnić pozycję 8, 9 i 11. W „formularzu P3” należy bezwzględnie wypełnić pozycje 3 wpisując w niej nr działki, obręb oraz opisać do jakich celów służyć będzie zakupiona mapa. Formularz czytelnie podpisać. W miarę możliwości należy wypełnić pozycję 1 i 2. W przypadku niewypełnienia pozycji 8, 9 i 11 w „formularzu P”, oraz pozycji 1 i 2 w „formularzu P3” pracownik PODGiK skontaktuje się z Państwem celem uzupełnienia braków.
- Wypełniony formularz należy zeskanować lub zrobić dobrej jakości zdjęcie i wysłać na adres mapy@powiat-piotrkowski.pl. Wypełniony formularz można także złożyć w skrzynce podawczej z napisem „Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej” znajdującej się przy drzwiach wejściowych do budynku głównego, przy ul. Sienkiewicza 16a.
- Przygotowane wnioski rozpatrywane są w terminie 1-5 dni i przygotowywane do wysyłki listownej na adres podany w formularzu.
Sposób drugi:
- Wejść na stronę http://piotrkow.geoportal2.pl/ i wybrać zakładkę „Sprzedaż map, udostępnianie materiałów zasobu, wnioski narada koordynacyjna”.
- Należy zalogować się. Jeśli nie posiadają Państwo konta należy wypełnić formularz i założyć konto.
- Po zalogowaniu się istnieje możliwość zakupu mapy w postaci drukowanej lub postaci elektronicznej.
- W przypadku zamówienia mapy w postaci drukowanej zostanie ona wydrukowana w PODGiK i wysłana do Państwa drogą listowną. W trakcie wypełniania formularza zostaniecie Państwo poproszeni o wskazanie na tle mapy powiatu jaki obszar ma być pokazany na zakupionej mapie (punkt 7 formularza). W celu lepszej orientacji należy w oknie mapy włączyć widoczność działek i budynków. Należy także ustawić format papieru.
- W przypadku zamówienia mapy w postaci elektronicznej zostanie ona wygenerowana automatycznie i po dokonaniu zapłaty będzie natychmiast dostępna. W trakcie wypełniania formularza zostaniecie Państwo poproszeni o wskazanie na tle mapy powiatu jaki obszar ma być pokazany na zakupionej mapie (punkt 7 formularza). W celu lepszej orientacji należy w oknie mapy włączyć widoczność działek i budynków. Za pomocą narzędzia linijka (w oknie mapy) należy narysować wskazany obszar. Dane w postaci elektronicznej można zakupić z formacie edytowalnym – DXF, lub w formacie nieedytowalnego rysunku – PDF lub GEOTIF. Zalecamy zakup mapy w formacie PDF, co umożliwi wydruk zamówionej mapy na Państwa komputerze.
- Po złożeniu zamówienia należy dokonać płatności. Można jej dokonać wykonując tradycyjny przelew bankowy na rachunek wskazany w Dokumencie Obliczenia Opłaty, lub za pomocą modułu płatności elektronicznych. Po wykonaniu tradycyjnego przelewu prosimy o przesłanie jego potwierdzenia na adres mapy@powiat-piotrkowski.pl, co znacznie przyspieszy wydanie zamówionych materiałów. W przypadku płatności elektronicznej materiały zamówione z pozycji „mapa w postaci elektronicznej” dostępne są natychmiast.
Na wszelkie pytania i wątpliwości w zakresie sprzedaży map odpowiedzą nasi pracownicy pod numerem telefonu 44 7327805.